اطلاع رسانی وای فای رایگان به دارندگان ویندوز ۸ تلفن همراه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 20 آبان 1391
بازدید : 288
نویسنده : Arash

ویندوز 8
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، شرکت مایکروسافت اطلاعاتی در مورد مکان و کیفیت وای فای به کاربران ویندوز ۸ تلفن همراه ارائه خواهد کرد. این اطلاعات از یک پایگاه داده که برای ۱۱ میلیون Hotspot در سراسر دنیا طراحی شده ارسال میشوند و توسط یک شرکت نرم افزاری وای فای به سایر شرکتها فروخته میشوند.

مایکروسافت توانسته این ویژگی خاص را در ویندوز ۸ تلفن همراه نیز اعمال کند اما سایر شرکتها هنوز نتوانسته اند آن را برای تلفن همراه خود فعال کنند. دیوید نویکی، مدیر بازاریابی این شرکت اعلام کرد این پایگاه داده اجازه میدهد کاربران به راحتی اطلاعات نقاط دارای وای فای و کیفیت مربوط به آنها را به دست آورند. این پایگاه بهترین سرویس رایگان وای فای را از میان سرویسهای قابل دسترسی انتخاب کرده و در اختیار کاربر قرار میدهد برخی سرویسها نیازمند این هستند که کاربر شرایط و قواعد مربوط به آنها را بپذیرد.

در امریکا این امکان تنها برای تلفنهایی قابل اعمال است که تحت نظارت وریزون وایرلس و مایکروسافت هستند اما در سایر نقاط دنیا محدودیتهای این چنینی وجود ندارد. این قابلیت برای وریزون از دو هفته دیگر و برای سایر شرکتها در انتهای سال جاری فعال خواهد شد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com